Vrácení a reklamace zboží
Z jakiegoś powodu musisz zwrócić lub reklamować swoje zamówienie? Nie wiesz, jak odesłać nam towar? Mamy dla ciebie system, który to ułatwi.
Poniżej wybierz, czy chcesz złożyć reklamację, czy zwrócić towar. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami systemu. Po pomyślnym wypełnieniu formularza wyślemy ci e-mail z instrukcjami dotyczącymi pakowania przesyłki i jej nadania za pomocą Paczkomatów InPost.
-
Jeśli chodzi o reklamację, to gdy tylko towar dotrze do naszego magazynu, zwrócimy ci pełną kwotę, w tym koszty wysyłki.
-
Jeśli chodzi o zwrot, to gdy tylko towar dotrze do naszego magazynu, zwrócimy ci kwotę za zamówienie/towar. Przy zwrocie zostanie potrącona opłata za wysyłkę w wysokości 12,5 zł.
Aby skutecznie rozwiązać twój problem, skorzystaj z formularza poniżej.